Problém se čtením ČSN norem


Díky aktualizaci Windows 11 mohou mít někteří uživatelé problém s přístupem k plnému textu ČSN norem. Potíže se projevují tím, že při používání databáze ČSN online nelze spustit Adobe Acrobat. Příčinou může být nefunkčnost pluginu FileOpen. 

Možné řešení: 

Plugin FileOpen odinstalujte. 

Najděte ve svém počítači soubor Acroba.exe, klikněte pravým tlačítkem a zvolte vlastnosti. 

V záložce kompatibilita vyberte: Tento program spustit v režimu kompatibility pro Windows 8 a potvrďte. 

Spusťte Adobe Acrobat Reader a po otevření zavřete. 

Potíže s pluginem  FileOpen se v tuto chvíli řeší. 

Další informace týkající se této problematiky můžete najít na ČSN Online: https://csnonline.agentura-cas.cz/faq.aspx?fbclid=IwY2xjawIicapleHRuA2FlbQIxMAABHQku4433quKtDZCU8lW0PyypWoS4ZHhLPZJpdTjnNEhx2--Z8oK9ZSsq1g_aem_9sWBg9JsuJqnAFV3NFAo0Q